Cosul meu

0

1. Am nevoie de un cont client pentru a comanda de la Acomarket.ro?

Pentru a plasa o comanda la Acomarket nu este obligatoriu sa ai un cont de client. Recomandam insa sa iti creezi acest cont pentru a avea acces la istoricul comenzilor tale si pentru a putea vedea in ce stadiu este o anumita comanda.

2. De ce sa comand online detergenti/produse de ingrijire/produse de curatenie, candele si alte produse pentru copii?

Principalul avantaj al comenzi plasate online este RAPIDITATEA. La Acomarket poti finaliza o comanda  in maximum 2 minute. In plus, comenzile date online sunt preluate in ordinea plasarii acestora. Pe langa avantajul rapiditatii, la Acomarket benficiezi de preturi mai mici decat cele practicate de alte magazine si ai 14 zile la dispozitie pentru a returna produsele, in cazul in care te-ai razgandit.

3. Ce se intampla dupa ce am comandat online?

Dupa ce ai finalizat comanda online, vei vedea un mesaj de confirmare a faptului ca a fost finalizata comanda si ca aceasta s-a inregistrat cu success. In acelasi timp, vei primi un e-mail cu factura proforma la adresa pe care ai specificat-o. Un reprezentat Acomarket te va contacta telefonic in scurt timp pentru a-ti confirma continutul comenzii si a-ti comunica detaliile pentru livrare.

4. Pot comanda si telefonic?

Poti comanda produsele telefonic, sunand la numarul 0729 300 293. Specialistii nostri te vor ajuta sa alegi produsele potrivite pentru casa ta si vei primi cea mai buna consultanta in domeniu. Iti vor fi solicitate datele pentru facturare si adresa pentru livrare. Pentru facturare este necesar doar numele (pentru persoane fizice) sau CUI-ul (in cazul comenzilor pe persoana juridica). Pentru livrare sunt necesare doar adresa si numarul de telefon de contact. Programul de preluare comenzi telefonice este de Luni pana Vineri, intre 8 si 16.

5. Cum pot afla detalii suplimentare despre comanda mea?

Dupa ce comanda ta este procesata si coletele sunt pregatite pentru a fi preluate de curier, vei primi un sms din partea Acomarket in care ti se va comunica numarul de AWB, pe care il poti folosi pentru urmarirea coletului tau.

6. Am comandat produse gresite. Cum pot corecta comanda?

Daca ai comandat produse gresite, te rugam sa ne contactezi telefonic la numarul 0729 300 293 sau sa ne trimiti un e-mail la adresa office@acomarket.ro in care sa precizezi numarul comenzii pe care vrei sa o modifici, produsele care trebuie inlocuite si un numar de telefon de contact.

7. Cum procedez daca vreau sa anulez comanda?

Daca doresti sa anulezi comanda, trebuie sa ne trimiti o solicitare scrisa la adresa office@acomarket.ro in care sa precizezi numarul comenzii pe care doresti sa o anulezi. Un reprezentat Acomarket iti va confirma anularea ei si in functie de caz, vei fi indrumat pentru returnarea produselor.